Ne moremo verjeti, da je še vedno prazna!
Če si vanj dodala artikle, se prijavi, da jih vidiš in dokončaš nakup.
Tvoja košarica
Ne moremo verjeti, da je še vedno prazna!
Če si vanj dodala artikle, se prijavi, da jih vidiš in dokončaš nakup.
Posebne Ponudbe
Vrsta Izdelka
Posebne Ponudbe
Vrsta Izdelka
Posebne Potrebe
Center za Pomoč Strankam
1. Če je napaka odkrita ob dostavi, bo podjetje Ksisters kupcu izplačalo odškodnino v obliki kupona (primeren popust pri naslednjem naročilu). Kupec lahko zahteva tudi odpravo napake v obliki nadomestnega blaga. Če je odprava napake nemogoča ali za podjetje Ksisters nerentabilna, lahko kupec zahteva popust na kupnino in - v primeru večje napake - odstopi od kupoprodajne pogodbe. Kupec obvesti prodajalca o pravici, ki jo je izbral s prijavo napake.
2. Blago se šteje za blago z napako, zlasti če nima običajnih ali predstavljenih lastnosti, ne ustreza predvideni uporabi, ne izpolnjuje zakonskih zahtev ali ni bilo dobavljeno v dogovorjeni količini. Preobčutljivost ali alergijska reakcija na dobavljeno blago ni razlog za priznanje napake na blagu. Prav tako napake na darilih ali brezplačnem blagu, ki niso zajete v naročilu, niso napaka blaga. Fotografije izdelkov v naši spletni trgovini so zgolj ilustrativne in ne predstavljajo zavezujočega opisa lastnosti izdelka (npr. embalaža se lahko razlikuje zaradi sprememb proizvajalca).
3. Vprašanja v zvezi s pritožbo pošljite na naslov [email protected], skupaj z obrazcem za pritožbo, ki je na voljo tukaj. Pri izpolnjevanju obrazca ne pozabite opisati napake in priložiti fotografij blaga z napako (če je mogoče). Izdelek, za katerega se vlaga pritožba, je treba po potrditvi skupaj z izpolnjenim obrazcem poslati na naslednji naslov: Puchovska 16, 831 06 Bratislava, Slovakia, Okres Raca.
4. Ksisters bo stranko obvestil o obravnavi pritožbe, zlasti o prejemu pritožbe in njeni pozitivni ali negativni obravnavi, in sicer po elektronski pošti ali z besedilnim sporočilom. Ksisters lahko stranko kontaktira tudi po telefonu.
5. Pritožba bo obravnavana takoj. Obravnava pritožbe, vključno z odpravo napake, običajno ne traja dlje kot 30 dni. V nasprotnem primeru ima kupec pravico odstopiti od prodajne pogodbe. Kupec je dolžan družbi Ksisters pomagati pri izpolnjevanju zgoraj navedenega roka.
6. V primeru pozitivnega zahtevka bo podjetje Ksisters prevzelo stroške vračila blaga.
7. Nadomestilo za kršitev obveznosti, ki izhajajo iz pogodbenega razmerja, se izplača v skladu z zakonskimi zahtevami. Upoštevati je treba vsa navodila na embalaži in vložkih. Za kakršno koli uporabo in/ali obdelavo, ki odstopa od nje, ne prevzemamo nobene odgovornosti.
Stopimo v Stik!
Prejmi novice o popustih in novih izdelkih ter nasvete za nego kože
Povabi prijateljico in prejmi 0 € cashback - priporočilni program Ksisters
Deli promocijsko kodo v vrednosti 0 € s svojimi prijateljicami in ob njihovem prvem nakupu nad 0 € ali več, prejmi 0 € cashback na svoj K-račun!